sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Macguyver? HAH!

Ja varustemäärä kasvaa, tänään tuli ostettua "biketool". Toisin sanoen polkupyöräilijän macguyver veitsi. Tästä pitäisi löytyä kaikki minkä tarvitsee tienpäällä. Saa nähdä, tänään on pyöräntuunauksen aika ja toivottavasti en tarvitse muita työkaluja kuin tämän. Siitä löytyy ketjun katkaisija, kuusiokoloavaimia, pari lenkkiavainta, puukko ja rengasraudat. Nyt ei muuta kuin emännän rengasta vaihtamaan ja omaa pyörää tuunaamaan.


MacGuyverkin kadehtii!


Tänään ehdin toivottavasti tehdä lyhyen lenkin ja testata vauhtimittaria.

Siitä enemmän myöhemmin. ;)

Päivän työkalut

-biketool
-Leatherman
-kaunis sää
-ämpäri
-rätti

Katotaan miten pitkälle pääsee... ;)


Stay tuned!
/Johnny


Utrustningen bara ökar och ökar och ökar...och ökar!

Det senaste fyndet är en "Biketool" som i praktiken för MacGuyver i skuggan! Den borde innehålla allt man behöver på vägen i ett kompakt paket, det återstår att se. Jag ska fara och installera mina senaste prylar och se om jag kan skapa en prydlig härva med hjälp av min nyfunna übertool.

Listan med verktyg inom den lilla prylen är faktiskt relativt imponerande. Det finns sexkantsnycklar, länknycklar, däckjärn en kniv och skruvmejslar. Hoppeligen allt som krävs. Mer om det senare, idag ska jag fixa min och flickvännens cyklar i ordning och efter det hinner jag hoppeligen ännu med en kort länk för att testa resemätaren jag talade tidigare om.

Dagens verktyg:
-Biketool
-Leatherman
-Ämbare
-Fint väder
- en trasa

Hoppeligen behövs inget annat ;)

Stay tuned!

/Johnny


2 kommenttia: